Stil et spørgsmål på bekræftelsessiden (gælder alle nyoprettede arrangementer)

Vidste du, at du kan stille et spørgsmål på bekræftelsessiden til den person, der laver tilmeldingen.

Idéen er, at du kan blive klogere på dine deltagere og deres motivation for at deltage - og på den måde lave (endnu) bedre arrangementer i fremtiden.

NemTilmeld har lavet en række evaluerende spørgsmål, som vises på både dansk og engelsk - afhængig af arrangementets sprog. 

Det er desuden muligt at oprette dine egne spørgsmål, som dog ikke bliver oversat og derfor ikke vist, hvis man tilmelder sig på et andet sprog end kontoens standard.

Spørgsmålet "Hvad ser du mest frem til ved arrangementet?" bliver som standard stillet, når du opretter nye arrangementer.

Hvis du ikke ønsker at stille dette spørgsmål på et arrangement, som du er ved at oprette, eller hvis du ønsker at stille et andet, kan du vælge dette på trin 4, når du opretter et arrangement.

Ønsker du at slå funktionen helt fra, stille et andet spørgsmål generelt for alle nyoprettede arrangementer eller oprette dine egne spørgsmål, skal du finde indstillingen under Konto->Indstillinger.

Find indstillingen "Spørgsmål på bekræftelsessiden" under fanen "Tilmelding".

Du aktiverer eller deaktiverer funktionen ved at vælge "Ja" eller "nej".

Hvis funktionen er slået til, kan du vælge mellem en række foruddefinerede spørgsmål. Du kan også oprette dit eget ved at vælge "Opret nyt spørgsmål".

Vælger du dette, skal du indtaste spørgsmålet og klikke på det grønne flueben. Spørgsmålet vil fremover være tilgængelig i listen.

Stiller du spørgsmål på bekræftelsessiden, kan du se svarene på arrangementets statusside, som du kommer til ved at klikke på arrangementets titel eller status-ikonet ud for arrangementet i oversigten.

Listen med svarene er under deltagerlisten. Bemærk at de nyeste svar er øverst. Du kan hente svarene ned i et regneark ved at klikke på "Eksporter". 

Denne guide viser dig, hvordan du stiller det samme spørgmål ved alle arrangementer. Vil du i stedet stille forskellige spørgsmål på forskellige arrangementer, skal du indstille dette ved at redigere det enkelte arrangement. Se hvordan i denne guide

Introductory Videos

We've made a series of videos showing you how to use EasySignup.

Watch introductory videos

Frequently Asked Questions

Whether you are a participant or an organizer, some of the questions you might have about the IT-system are answered here.

Read the answers

Support - weekdays
9:00 AM - 4:00 PM CET

Mette Jellesen and Jacob Thomsen
Support and Communication

+45 70 40 40 70

support@easysignup.com

Get in touch

You must fill a name.
You entered an incomplete or invalid email.
You must fill a subject for the message.
You must fill out a message.

Event registration? Easy peasy if you ask