Design en A4-oversigt over dine arrangementer

Hvis du gerne vil have en oversigt over dine kommende arrangementer, kan du nemt og hurtig lave den i NemTilmeld.

Oversigten kan du give til dine deltagere eller mulige kunder, f.eks. ved at printe en stor bunke og lægge bunken lige der, hvor dem du holder arrangementer for typisk kommer. Du kan også sende oversigten til medlemmer eller samarbejdspartnere, eller du kan hænge oversigten op, hvor du ønsker. Alt sammen til inspiration for dem du gerne vil have til at trykke på tilmeldingsknappen.

Du kan vælge mellem to forskellige versioner:

1: En simpel arrangementsoversigt med visning af titel, tid og sted:

2: En detaljeret arrangementsoversigt, der også viser en kort arrangementsbeskrivelse og andre detaljer.

  • Start med at gå til "Arrangementer" - >"Arrangementetsoversigt".

 

  • Marker derefter de arrangementer, du gerne vil have med på oversigten.

  • Bemærk: Hvis du sætter flueben ved "Titel", bliver alle arrangementerne på listen over aktuelle arrangementer automatisk markeret, så du ikke behøver markere arrangementerne et ad gangen.

 

  • I rullemenuen under dine aktuelle arrangementer vælger du "Design en printvenlig A4-oversigt for valgte arrangementer".

  • Du kommer nu til en side, hvor du kan vælge, om du vil have en en "Simpel arrangementsoversigt" (1) eller en mere "Detaljeret arrangementsoversigt" (2)

  • Den simple arrangementsoversigt viser tid, sted og arrangementets titel, mens den detaljerede arrangementsoversigt viser flere detaljer om arrangementet, herunder en kort arrangementsbeskrivelse og en QR-kode, som linker til tilmeldingssiden for arrangementet.

Du har forskellige muligheder i forhold til at designe din arrangementsoversigt. Du kan:

  • skrive en overskrift til arrangementsoversigten (1)
  • tilføje en beskrivelse på forsiden af arrangementsoversigten (2)
  • vælge om du vil vise kontoens logo (3). Hvis du vælger "Nej" får du mulighed for at uploade et alternativt logo.
  • vælge om du vil have 2 kolonner (4)
  • vise tidspunkt for hvornår filen blev genereret (5)
  • vise sidetal i sidefoden (6)
  • tilføje et billede i nederste venstre hjørne (7). Det kan du f.eks. bruge til at indsætte et logo for flere samarbejdspartnere, hvis I er flere om at afholde specifikke arrangementer.

    Bemærk: Hvis du vælger den detaljerede oversigt, får du endnu flere muligheder. Bl.a. kan du vise et billede eller et kalenderikon ud for hvert arrangement, og du kan vise QR-koder. 

  • Længere nede på siden kan du se en forhåndsvisning af oversigten ved at trykke "Opdater" (8). Når oversigten er som ønsket, trykker du "Download PDF" (9).

Du kan se et eksempel på en simpel arrangementsoversigt her og et eksempel på en detaljeret arrangementsoversigt her.

Så mangler du blot at få arrangementsoversigten ud til dem, du holder arrangementer for.

Introductory Videos

We've made a series of videos showing you how to use EasySignup.

Watch introductory videos

Frequently Asked Questions

Whether you are a participant or an organizer, some of the questions you might have about the IT-system are answered here.

Read the answers

Support - weekdays
9:00 AM - 4:00 PM CET

Mette Jellesen and Jacob Thomsen
Support and Communication

+45 70 40 40 70

support@easysignup.com

Get in touch

You must fill a name.
You entered an incomplete or invalid email.
You must fill a subject for the message.
You must fill out a message.

Event registration? Easy peasy if you ask