Sådan redigerer du tekstindholdet i dine invitationer (brevfletning)

Når du sender e-mails i form af invitationer, tilmeldingsbekræftelser og beskeder til deltagere, så vil du opleve at der ved oprettelse af fx invitationen, som standard står en besked, inkl. hvad der kaldes brevfletning. Brevfletning trækker informationer fra NemTilmeld-systemet.

Her ser du et eksempel på hvordan brevfletningen i en standard-invitation ser ud, når du opretter den fra administrationen af NemTilmeld:

Teksten i midten (1) kan du ændre på. De firkantede paranteser (2 og 3) og deres indhold må du ikke ændre på. 

 

Sådan ser invitationen ud, når den inviterede modtager den

Standard-invitationen ovenfor er sendt til "peter@test.dk, Peter Hansen", i forbindelse med en julefrokost afholdt på hans yndlingsrestaurant, Bøf på Toppen. 

Arrangøren, Restaurant Bøf på Toppen, har standard-indledningshilsenen på NemTilmeld-kontoen, som er Kære Fornavn. 

E-mailinvitationen vil derfor se sådan ud, når Peter modtager den i sin mail-indbakke: 

Du kan selv redigere i dine udsendte emails og sørge for at de indeholder præcist dét du ønsker. Hvis du gør brug af brevfletninger, så er det vigtigt at du ikke ændrer på teksten i de firkantede paranteser. 

Du finder disse muligheder for brevfletning i NemTilmeld: 

Teksten skrevet med fed skrift er selve brevfletningen, som kan bruges i din invitation til at få indsat det korrekte indhold ved afsendelse. 

*OBS Arrangøren skal selv sørge for at tilføje inviteredes navne. Læs mere om hvordan du gør dette, i slutningen af denne guide.

 

Specifikt for invitationer, hvor du ønsker at bruge deltagerens navn i fx indledningshilsenen:

Før deltageren er tilmeldt, har NemTilmeld ikke navnet på deltageren. 

Ønsker du derfor at personliggøre dine invitationer, sådan at der står “Hej Peter”, så skal du skrive sådan når du tilføjer e-mails: email@test.dk, Peter Hansen

Har du mange som du skal invitere, vil det derfor være en fordel at du kan kopiere e-mail og navn ind fra et Excel-ark eller lignende, hvor du har tre kolonner i denne specifikke rækkefølge: 
E-mail, komma, fulde navn. Se hvordan på billedet nedenfor: 

Skriver du Hej [fornavn] vil der nu stå “Hej Peter” i din e-mailinvitation til din deltager. 

Når først en inviteret er tilmeldt og står på deltagerlisten på dit arrangements statusside, så har du mulighed for at kommunikere med dem via e-mail og SMSer

Introductory Videos

We've made a series of videos showing you how to use EasySignup.

Watch introductory videos

Frequently Asked Questions

Whether you are a participant or an organizer, some of the questions you might have about the IT-system are answered here.

Read the answers

Support - weekdays
9:00 AM - 4:00 PM CET

Mette Jellesen and Jacob Thomsen
Support and Communication

+45 70 40 40 70

support@easysignup.com

Get in touch

You must fill a name.
You entered an incomplete or invalid email.
You must fill a subject for the message.
You must fill out a message.

Event registration? Easy peasy if you ask