Del dine arrangementer på Facebook

Ønsker du at øge kendskabet til dine arrangementer, har du mulighed for at bruge det sociale medie Facebook hertil. Du kan som arrangør dele dine arrangementer, og tilmeldte kan dele, at de har tilmeldt sig et arrangement.

  • Du aktiverer deling på Facebook under Konto->Indstillinger i topmenuen.
  • Du finder indstillingen "Benyt sociale medier" under fanen "Synlighed". Vælg ”Ja”, hvis du give mulighed for, at du og dine deltagere kan dele dine arrangementer på Facebook.

    Klik på ”Gem indstillinger” nederst til højre på siden.
  • Du kan nu se et Facebook-ikon ud for arrangementet i oversigten over arrangementer. Klik på linket, hvorefter du skal logge på Facebook for at dele dit arrangement.
  • Når du har oprettet et arrangement, kan du også vælge at dele det på Facebook.
  • Dine deltagere får også muligheden for at dele arrangementet, efter de har tilmeldt sig.

Bemærk: Deling af arrangementer på Facebook er ikke muligt for arrangementer, der bliver skjult fra den offentlige liste af arrangementer.

Introductory Videos

We've made a series of videos showing you how to use EasySignup.

Watch introductory videos

Frequently Asked Questions

Whether you are a participant or an organizer, some of the questions you might have about the IT-system are answered here.

Read the answers

Support - weekdays
9:00 AM - 4:00 PM CET

Mette Jellesen and Jacob Thomsen
Support and Communication

+45 70 40 40 70

support@easysignup.com

Get in touch

You must fill a name.
You entered an incomplete or invalid email.
You must fill a subject for the message.
You must fill out a message.

Event registration? Easy peasy if you ask