Tilpas bekræftelsen, som deltageren modtager på mail

Du har mulighed for at tilpasse den bekræftelse, deltagere modtager på deres tilmelding. Det gør du på siden, hvor du redigerer et arrangement.

  • Find afsnittet ”Bekræftelsesemail” under fanen "Emails". Vælg "Ja" i ”Brug en særlig bekræftelsesmail til denne begivenhed”, hvis du vil tilpasse mailen.

    Du får nu vist to tekstfelter, hvor du kan tilpasse henholdsvis introduktions- og afslutningsbeskeden i bekræftelsesmailen. Teksten i felterne er den, som står i bekræftelsesmailen som standard. Teksten med [] er flettet med information om arrangementet.
  • Når du har tilpasset teksten, kan du trykke ”Opdater” i højre siden af skærmen for at se en forhåndsvisning af bekræftelsesmailen.
  • Tryk på ”Gem ændringer”, når du er færdig.
  • Hvis du på et tidspunkt vil bruge den originale tilmeldingsbekræftelse, kan du vælge "Nej" i ”Brug en særlig bekræftelsesmail til denne begivenhed”. Bemærk at den tilpassede bekræftelse ikke bliver gemt i dette tilfælde.

Introductory Videos

We've made a series of videos showing you how to use EasySignup.

Watch introductory videos

Frequently Asked Questions

Whether you are a participant or an organizer, some of the questions you might have about the IT-system are answered here.

Read the answers

Support - weekdays
9:00 AM - 4:00 PM CET

Mette Jellesen and Jacob Thomsen
Support and Communication

+45 70 40 40 70

support@easysignup.com

Get in touch

You must fill a name.
You entered an incomplete or invalid email.
You must fill a subject for the message.
You must fill out a message.

Event registration? Easy peasy if you ask