Sådan redigerer du en tilmelding

Du har mulighed for at rette i de oplysninger, som deltagerne har indtastet ved tilmelding.

Det er brugbart, hvis en deltager ikke har modtaget en bekræftelse på mail, fordi vedkommende indtastede en forkert mailadresse ved tilmelding.

Et andet tilfælde kan være, hvis deltageren har valgt at betale med faktura eller EAN, hvis det koster noget at deltage i arrangementet. Deltageren har så indtastet forkerte betalingsoplysninger, og derfor er fakturaen blevet afvist. Du kan så rette i oplysningerne og gensende fakturaen. 

Hvis der er gratis tillægsydelser, kan du også nulstille antallet i dem. Hvis tillægsydelserne koster noget, kan du refundere dem. Se hvordan i denne guide.

Her kan du se en video, der forklarer, hvordan du ser og rediger i en tilmelding. 
Længere nede på siden finder du også en trin-for-trin guide med tekst og billeder.

 

Herunder finder du en trin-for-trin guide til at se og redigere i en tilmelding.

  • Tryk på arrangementets titel eller status-ikonet ud for arrangementet i oversigten.
  • Find afsnittet "Tilmeldte deltagere" og find den deltager, som du vil redigere. 

    OBS: Du kan sortere listen ved at klikke på kolonnernes overskrift, f.eks. "Navn". Du kan også trykke Ctrl+F samtidig for at aktivere søgefeltet i din browser. Så kan du let finde deltageren.
  • Når du har fundet deltageren, skal du klikke på rediger-ikonet.
  • Du kan nu se og redigere i deltager- og bestillingsoplysninger. Du kan også ændre og tilføje billettyper og tillægsydelser, hvis de nye valg har den samme pris, som det oprindelige valg.
  • Redigerer du en deltager, som har valgt at betale med faktura eller EAN, men indtastet forkerte betalingsoplysninger, kan du vælge at gensende en opdateret faktura.
  • Skal du ændre i de gratis tillægsydelser, kan du gøre det i højre side.
  • Klik "Foretag ændringer" når du er færdig.
  • Til sidst skal du vælge om du vil sende en ny opdateret mailbekræftelse til enten deltageren, bestilleren eller begge.

Introductory Videos

We've made a series of videos showing you how to use EasySignup.

Watch introductory videos

Frequently Asked Questions

Whether you are a participant or an organizer, some of the questions you might have about the IT-system are answered here.

Read the answers

Support - weekdays
9:00 AM - 4:00 PM CET

Mette Jellesen and Jacob Thomsen
Support and Communication

+45 70 40 40 70

support@easysignup.com

Get in touch

You must fill a name.
You entered an incomplete or invalid email.
You must fill a subject for the message.
You must fill out a message.

Event registration? Easy peasy if you ask